X
تبلیغات
تحول سازمانی Organizational Development

تحول سازمانی Organizational Development
 
دوره آموزشی دکتر محمدرضا طبیبی Dr Mohammadreza Tabibi - University of Mazandaran

مریم کاوسی

الف) شرکتهای خارجی

چشم انداز شرکت فیلیپس: در فیلیپس، ما در تلاشیم تا از طریق نوآوری، جهان را سالمتر و با محیط زیست سالمتر سازیم. هدف ما بهبود زندگی سه بیلیون نفر تا سال 2050 است.

چشم انداز شرکت تویوتا: محترمترین و تحسینشدهترین شرکت

چشم انداز جهانی تویوتا: تویوتا روشی را برای آینده انتقال و جابجایی، غنی کردن و پربار نمودن زندگیها در سراسر دنیا با امنترین و مسئولانهترین روشهای جابجایی مردم هدایت خواهد کرد. ما از طریق تعهدمان به کیفیت، نوآوری مداوم و احترام به سیاره، هدف خود را در این قرار دادهایم که قدمی فراتر بنهیم.

چشم انداز نمایشگاه گوآنجو (کانتون): ارائه اطلاعات و موقعیتیابی محصولات بینالمللی با کیفیت بالا و قیمت معقول و مناسب.


ب) شرکتهای داخلی

چشم انداز شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی: دستیابی به جایگاه اول جهانی در تولید انواع فرآوردههای نفتی و عرضه آن به تمام نقاط دنیا.

چشم انداز شرکت سایپا: ساخت و ارائه بهترین محصولات و خدمات در صنعت حمل و نقل.

چشم انداز شرکت نمایشگاههای بینالمللی جمهوری اسلامی ایران: رشد، ارتقاء و برپا نمودن نمایشگاههای بینالمللی برای ارائه جدیدترین محصولات و خدمات دنیا.


نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 1391/07/19 توسط مریم کاوسی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ